misslyckat.

Ja, det blev en riktigt tråkig kväll igår . Vi kände inga, alla kände alla ... ungefär så var det . Alla kände verkligen varandra och vi kände INGA . Det var inte direkt så att andra pratade med oss och jag var verkligen inte taggad att prata med de andra.. Var inte min typ av folk kan man ju säga .. Så det blev en tråkig kväll och det slutade med att min snälla bror kom och hämtade oss .

Idag ska jag bara sega gärnet. Börjar jobba kl 3 idag, lite segt :/ men men hoppas tiden går fort ikväll också ! :)

Tänkte sätta mig med mitt thailand album nu som jag skall göra. Har som sagt ca 400 bilder som jag ska klippa och klistra i, så jag har att göra hela sommaren då det blir tråkigt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0