Mulet

Vad man blir ledsen av detta gråa vädret!
Finns ingenting som känns roligt som man kan hitta på .
Kom hem från jobbet för en stund sen , skönt att äntligen få jobba lite. Har inte jobbat sen i fredags ,men det var delvis mitt fel, för gav bort en tid osv...men men,  nu är jag igång igen!!

Jag är verkligen sugen på att hitta på något roligt!
Har blivit frågad av två olika personer om vi ska åka ut med båt och sova på en ö och bara mysa några stycken .. Hade vart så sjukt mysigt, men får bli en annan helg , jobbar både lördag och söndag morgon. Typiskt :p Så det kommer bli en lugn helg.

Nu ska jag strax åka till karro och kolla när jossan har sin 9:ans bal och sen ska jag åka till sportlife och gå på min fasters pass Spinning - core. Ska bli gött att variera sig lite från friskis + att det är gratis och gratis är bra! haha !

Vi hörs bloggen . Hoppas ni kommer på något i det tråkiga vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0