Mys i solen med fia .

Oh, fan vad jag ÄLSKAAAAR solen och sommaren .
Sofia och jag hade tänkt åka in till stan men vi änrade oss när vi såg det fina vädret och bestämde oss för att åka till åsa Beach.. när vi väl kom dit ,blåste det as mycket och var jätte "kallt". Vi hittade ingen plats i sanddynorna, för dom var fulla.. och resten av stranden HELT tom ! haaha... så vi bestämde oss för att dra vidare till Smarholmen (vallda) där vi har sommarhus . När vi kom dit, var farmor, farfar och min faster där. Vi åt en god lunch och sen la vi oss för att sola i ca 2 timmar. hur härligt som helst ! kändes dock inte som man fått någon färg :/


Nu har jag prefcis kommit hem och slängt i mig mackaroner och köttfärssås med bubbel vatten till, otroligt ! jag dricker alltid juice till maten,  men nu ska jag börja med vatten ibland har jag bestämt ! + att det faktiskt är gott ! :)

Nu ska jag strax ta tåget in till klubbstugan . Ska ut i skogen i fjärås till ett ställe där det finns Massa sammarbetsövningar mm . as kul faktiskt !! brukar vara där en gång varje år !;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0