några bilder

några bilder från i fredags på stranden med fia.

Hon var så söt när vi "fiskade krabbor""
- kolla här annika, jag har en krabba i handen
- haha, men gumman den är ju as liten (tänk er världens minsta)

efter en liten stund ...

- ANNIKA, det är världens största krabba här
jag går dit och tänkte hjälpa henne att ta upp den
- vilken??
- den där säger fia då och pekar på en liten .. hahahaha

okej, detd lät kanske inte så skoj, men krabban var fan as liten och hon ba;woow kolla den är as stor, så gullig är min baby.
sen blev hon hur överlycklig som helst när hon vågade hålla en stor krabba som jag tagit upp <3

Saknar ju redan min fialia , och det har gått.. 2 dagar :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0