RÖD !

ajajaj, jag är as röd i ansiktet , och sjukt varm!! känns som det brinner..
Måste verkligen skärpa mig nu !! imon blir det solkräm 25 (barn) i ansiktet och 10 på kroppen
det är verkligen inte bra att inte skydda sig !! :O

Imon ska jag träffa milla kl 10 i kungsmässan för att köpa present till min älskade karro som fyller 20 ! <3
Grattis i förskott gumman ,det är ju trots allt bara 2 tmmar kvar tills du blir gammal kärring ;) hiih !!
Sen ska jag och milla åka till stranden ,får se vart det bär av. Antingen Hanhals holme med emma och camilla, eller åsa beach med hela laget och lite annat folk . får se . börjar ju jobba 4, så det beror på hur fort det går att köpa paketen :D

Det är en grymt härlig vecka detta !! onsdag stranden och jobb - torsdag stranden och träning - fredag stranden , hjälpa karro, fest - lördag konfirmation och på kvällen vette fan?? grilla några kanske - söndag chill , match och jobb

Kommentarer
Namn: Fialia

jag är nog på att chill grilla på lördag kväll :D hihi om jag är bjuden ;)

2009-06-24 @ 00:33:37
URL: http://synchroskater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0