Sconresfrukost!

Godmorgon Sunshines !
Det kanske inte pasar så bra när det är helt molnigt och grått ute, men jag känner på mig att det kommer bli en toppen dag idag ! :)

Nu sitter jag här och får i mig en kopp te, så att jag vaknar till. Hade verkligen planerat att ta 10 tåget och sen bussen kvart över men så tänkte jag, det är nog bästa tt jag kollar upp detta, SJÄLVKLART när jag e så duktig o tänker ta tåget, så går det inget!! :@ . Vad arg man bli .. och vi har bara en bil hemma så måste fråga mamma om hon kan köra.. så typiskt :(

Vet ni vad jag ska göra då? Jag och massa mer ska hem till camilla på sconrsfrukost!! GOTTIT !! Hno ska fira sin födelsedag i låååång efterhand, men vi som inte kan komma ikväll blir bjudna på frukost istället. Erkänn bra ide? :D hon e så söt milla så .

Ikväll Blir det partyyy ! Sofias storasysters pojkvän fyller 25 ! ska bli skit skoj! Sofia ska dock dit tidigare, redan kl 3 , och jag ska komma dit vid kl 7, kommer bli grymt skoj tror jga! :)

Ni får ha en trevlig dag, för det ska jag !



Jag lääntar redan sååå mycket efter denna avdeckade pojk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0