Sol!

Man blir så glad när solen är framme.
Då vill man genast upp ur sängen och ut i solen . Idag blev det dock lite sovmorgon för min del, har ju sovit så lite det senaste.. Men kom upp vid halv 11 och åt en god frukost på alltanen. Sen gick jag ut och började kratta hela vår gräsmatta som jag lovat pappa , inte så roligt men det är ju sol, så varför inte ;)

Sen har jag suttit på alltanen och solat/sovit i ca 2 timmar och lyssnat på härlig musik!

Det är sådanna här dagar det är skönt att jobba kväll . Nu i sommar , då man kan ligga på stranden hela dagen och sen åka till jobbet på kvällen. Eller tvärt om :)

och vet ni? jag ska åkaaa båt i sommar !! :D:D Har nästan aldrig gjrot det , bara i grebbestad där några kompisar har en båt. Men nu jäävlar ;) hahah . R om inte jag får åka med så snor jag båten ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0