Spinning - Core

Nu är jag hemkommern från träningen ! Det var jätte roligt, 30 minuter spinn och 30 min core. Riktigt bra kombination . Jag brukar inte tycka spinning är så roligt för att man bara sitter och cyklar, men 30 min är alldeles lagom och jag lovar, man blir HELT slut , linnet var helt pissblött för den som ville veta ;) Sen går man direkt in i en annan sal och kör mage - rygg (core), jätte bra träning fast man inte tror det. Väldigt mycket mage, en del statiskt, rygglyft och rumpövningar!! :) Tummen upp för det!

Dum som jag var hade jag knappt ätit något innan passet, mådde lite illa till och från + att jag blir typ cp när jag e hungrig, så när jag kom hem gjorde jag mannagrynsgröt och 3 jätte goda knäckemackor. Men är fortfarande jätte hungrig :( är sugen på popcorn eller en fet chipspåse! + att det ligger och väntar 1 KILO (!!) godis i vårt skåp.. det var billigt, så mamma hade köpt hem lite, INTE BRA !

Jaja, nu ligger jag här o töntar mig med söta robin, men ska nog snart sova. var ju som sagt upp vid 5 imorse, rätt ovanligt för att vara mig :p




 
Fan vad vi hade kul i Kroatien Moa, önskar man kunde levt den sommarn
                                             om och om igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0