Stan.

Har haft en heldag i stan med Karro, mycket mysigt !: )
Hon var rätt dutkig och inte köpte något idag för hon hade bestämt det , men jag kunde inte låta bli..
Lägger med några bilder vad det blev .

Fick köpt 2 skålar från Kosta Boda också :Mine serien  :) 2 röda halvsmå. samlar på den sorten .

Nu har jag och pappa precis ätit taccopaj som jag lagade. jätte gott ! :)
Har precis beställt resten av bilderna från thailand också. äntligen har jag fått fixat det. det är en sån sak som jag drar ut med hela tiden ...

Nu ska jag åka och träna . Får se hur det går med foten . kanske bara blir rehab idag ,får se . .

En sak till . Fick 2 sms udner dagen : va fin du var i tidningen, stjärnan .. jag ba ; vaa ? men antog att det handlade om fotbollen ,, matchen i söndags.. så var lite nyfiken när jag kom hem .. men uch, ful bild och as gamal ju :O hahahah
Men lite roligt när man inte vet om det själv ;)







Klänning från Gina tricot : 249:-
Tunika/klänning från Pepper (only) 159:-



Dagens outfit :






T-skirt - gina tricot
Jeansshorts - zara
armband : lindex och egengjorda
Klocka - guldfynd tror jag . present

Kommentarer
Namn: Lina

ååh här var ju du babe :D Kul!

Absolut kan du få de! jag har köpt en SÅN SÖT MUFFINSBOK! :D

därifrån fick jag de! <3

2009-06-02 @ 19:14:14
URL: http://energetic.blogg.se/
Namn: Lina

plus, i looooove the dresses :D

2009-06-02 @ 19:14:53
URL: http://energetic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0