090311

Ja, då ligger jag här helt förtrollad i One Tree Hill..
Kan inte sluta se.. Alla ordspråk som "lucas" säger är verkligen fina ..
Ibland måste man släppa loss allting , för att kunna börja om på nytt..

Även om jag gjort det är det dagar som man minns, bra & dåliga saker .


Det finns en person som jag saknar otroligt mycket ..
Han kom in snabbt och försvann tyvärr lika fort.. dessverre av mig.
Jag kunde säga allt till honom , han var verkligen en underbar vän.
Skrattade jag drog han ett till skämt. Ville jag vara ensam la han på luren,
Var jag ledsen ville han åka till mig mitt i natten bara för att säga att jag
var betydelsefull och bara trösta mig . Han var en mycket god vän - en .. kärvän.
Jag ångrar allt dåligt som hände mellan oss i hela december..
jag behöver dig som vän , forgive me .


Över till något helt annat !
Spelade match idag med B-laget..
var ju sjuk i helgen, så missade a-laggs matchen.
Fick vara kapten & allt idag, då känner man sig hedrad
och blir verkligen skitglad ! :D
Dessvärre suger det att jag inte är tillbaka i rätt form än..
men jag måste ge det lite tid , om 2 veckor till , i´m in the top again ..
Tiden läker alla sår så att säga...

Fan , det finns så mycket jag skulle vilja säga...
Till så jävla många personer runt omkring mig ..
Bra - dåliga - halvbra - sugiga saker ..
men jag har svårt för att släppa ut saker o ting . .
Men some day måste jag lätta mitt hjärta .

Föresten.. nu är LONDON bokat ! <3

Godnatt
Annika

Kommentarer
Namn: Moa

haha london ? :D oj vad du ska ut o resa :) vad kul ;) vem ær de som ska med dit då? :)

2009-03-12 @ 20:34:20
Namn: annika

Jaa, jätte roligt ska det bli!

Ska åka dit med Thomas o Daniel och bara mysa o vara turister i fyra dagar! :D

2009-03-14 @ 16:16:51

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0