090322

Godförmiddag!
Det är inte lika roligt att vakna upp till mulet, nu när man är van vid sol..
Men vi får väl hoppas att den kommer tillbaka imogon eller något ! :D

Nu ska jag strax kolla lite på Robinson 2009, någon som har sett det?
Det verkar sådär bra.. men vi får väl se ;)

Vi skulle spela match idag, men den blev inställd.. så tråkigt :( Så nu ska vi ha intern match istället , men det blir också skoj ! :) Sen åker jag direkt till jobbet och jobbar 4-12 ikväll.. uch .
Igår var en sjukt seg kväll på jobbet.. Hoppas det blir bättre idag.


Alltså , jag har så fruktansvärt ont i mina armar så det är helt sjukt :'(
Jag kan knappt ha dom rakt, för det gör så jävla ont att sträcka ut dom :(
Men, hoppas det går över idag när vi spelar match! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0