Bra dag!

Ahh.. hela dagen har nästan gått !
och den har varit jätte bra faktiskt !:)

Började med att träffa Louise, en kompis som jag inte träffat sen studenten..
tog en mycket låång och jätte mysig fika! Sen fick jag lite bråttom, var tvugnen
att köpa present till mammi som fyllde år igår! Blev 3 fina toppar :)
Såg massa massa fina grejer till mig själv, men jag ska vänta tills helgen med
att shoppa !:D läääängtar , finns så mkt vårfint att jag dör ! :D
 
Sen drog jag ner till åsa och lämnade ett kuvär för pappa på hans bokföringsfirma..
Sen åkte jag direkt till friskis & svettis och köpte TRÄNINGSKORT !! :D:D äntligen !
Nu är det gjort, ett halvår guldkort, ska bli skit skoj !
Eftersom jag inte kan träna lika mycket med fotbollen efter som jag jobbar mycket kvällar
kommer det bli en hel del egenträning för min del.. :) jag läntar tills första träningen !:D

Sen åkte jag hem, men funderade på att åka förbi skopunkten o köpa lite skor, har hittat
jätte många fina på deras internetsida, men jag orkade inte .. så jag åkte hem !

Nu ska jag laga wook till mig o mammsen o sen åka o träna !

Jag blir Happiiii när våren är i farten !! 
Annika


Kommentarer
Namn: virre

"Åh, om man ändå vore sanden..." ;) ^^

2009-03-10 @ 17:58:10
URL: http://haggren.blogg.se/
Namn: virre

Haha, det låter nog som en bra idé. Ska jag vara ärlig borde jag vara bannlyst från alla kök. Jag tar efterrätten! ^^

2009-03-11 @ 15:28:24
URL: http://haggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0