Cirkelgym

Japp, kom upp rätt tidigt imorse, kunde inte sova längre än 9 , så fixade jag en god frukost och efter den började jag läsa lite på 2 an i "twilight serien" som heter när jag hör din röst. Hann dock inte så långt fören jag slumrade till :p

Vid halv 12 begav jag mig till friskis o körde cirkelgym, det var faktiskt as skoj !! :D mycket roligare och defenitivt jobbigare än att gymma vanligt, bara för det är högre tempo & intensitet :)

Nu är jag hemma och ska har precis lagat middag till mig.
börjar inte jobba fören kl 17.00 idag, skönt!

Det är så jävla skönt att ha kommit igång med tränignen igen !! för ca 4 år sen så tränade jag lixom 12 gånger i veckan o var värsta träningsnarkomanen, men jag gick typ in i väggen o klarade inte mer .. så därför var jag tvungen att välja mellan fotbollen och teamåkningen.. och det blev fotbollen! Så nu det sista har jag inte ens orkar gå ut o springa som jag alltid gjorde innan.. utan har bara känt mig så jävla lat av att träna ca 3 gånger i vekcan! och det är så grymt skönt att ha börjat på friskis, för nu blir det iaf ca 5 dar i veckan träning, alldeles lagom ! :D

Ha en bra tisdagskväll!

Kommentarer
Namn: Anonym

Friskis är jätteroligt! Vilka dagar tränar du? :)

2009-03-24 @ 18:03:08
Namn: Annika

Ja, det är jätte roligt ! Jag tränar lite olika, för det mesta tisdag , onsdag, torsdag , fredag, söndagar . lite varierat .. har ju fotbollen med o jobb, så det är väldigt olika.

Vem är du föresten?

2009-03-25 @ 17:20:52

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0