Dagen!

Idag har vart en gosig dag .
Var uppe med tuppen och jobbade tidigt.
När jag slutade åkte jag och solade solarium, häligt!
Sen åkte jag till kungsmässan för att hämta min väska
som vart inne på lagning.. men icke, dom hade gjrot  fel
så dom fick ta tillbaka den :p haha ,typiskt ;)
Så jag åkte hem...

Tog det lite lungt och gjrode ingenting,
lagade lite mat och sen hämtade jag upp
mamma vid tåget, dags för träning!

Vi körde Spinning med bara ABBA låtar, as skoj !!
Men spinning är nog inte riktigt min grej, tycker
mycket bättre om danser och lite fartfyllt än att
man sitter på en cykel ;)

När vi kom hem blev vi överraskade av pappsen
som hade lagat goda våfflor till oss, MUMS! :)

Nu blir det tv och sängen tidigt, ska försöka iaf .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0