En bok i solen

Vilken härligt dag .. . lalalala lalalla allalalal ......hihi

Ledig idag och eftersom det inte blev något med sofias balklänning mm, så bestämde jag mig för att bara ta det lungt hemma. Hade tagit med en film hem från jobbet, som jag låg och glodde på på morgonen, helt okej faktiskt. kommer barai nte ihåg vad den hette :p haha!

Sen fixade jag och donade lite med mitt rum och sen gick jag ut på altanen för första gången iår! Tog upp en gosig dyna, satte mig tillrätta i "soffan" med kafffe, bulle, filtar, solglasögon och en bok. Om jag kunde drömma heter den (twilight filmen är baserad på den) Tiden gick så sjukt fort.. helt plötsligt var boken slut och jag gick in för att kolla vad klockan var.. då hade det gått 2 timmar , 2 TIMMAR :O shiiit, den var verkligen fängslande i slutet och wipps så var boken slut. jag fick bråttom för att göra mig iordning för uppvisningen som vi hade samling till vid 5

En snabb sväng förbi mcdonalds blev det och sen direkt till ishallen . Haha, blev dock bara 7 pers ,men va fan, grymt blev det ändå, vi äger ;) haha ! O skoj som fan har vi också ! Hello cowboys hello ! Japp, det vad var vi var och lyckat blev det.

Sen drog jag direkt till boxträningen med laget och förutom en smäll i ögat så överlevde man denna cp jobbiga träningen också!  Nu e jag helt seg. har precis fått i mig några goda, färska hönekaka mackor och en kopp te, mums!

Nu blir det sängen och oth ett avsnitt ! :D Bilder från uppvisningen kommer, dock har jag bara mina o astas posebilder xD hahahaa

Kommentarer
Namn: Angelica

Jag har också suttit ute idag, sjukt skönt :)

2009-03-24 @ 00:08:17

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0