Fredagen och lite till !

Vet egentligen inte om jag har gjort så himla mycket de senaste dagarna ..
I tosdags tog jag det bara lungt och glodde på OTH hela dagen, började jobba 3, så det fanns inte så mycket att göra innan :p Kvällen var jätte mysig, jobbade med tobbi .

I fredags blev det jobb mellan 8 och 4 och sen hängde jag lite på jobbet med mina kära kollegor .
Tränade på friskis & svettis MITT FÖRSTA PASS DÄR ! :D wiie, good job Annika(klapp på axeln) haha ..
Fan va skoj det var ! Gick på danspasset och det passade mig perfekt.. kordination , we love it .
Problemet var att jag verkligen int hade någonting att ta på mig ! :O Rootade verkligen längst in i garderoben och där hittade jag till slut ett par gamla jazzbyxor som jag hade för typ 6 år sen när jag åkte i Together.. men dom passade fortfarande , så jag var tvungen.. ! hittade även ett okej linne som skulle funka .. haha ! Hade tänkt ha shorts o t-skirt först, det är ju min stil.. men så sa emma att ALLA Hade jazzbyxor o skit .-. haha  , då fick jag panik ;) Men shet va snygg jag var.. NOT !
Efter en rätt svettig timma hoppade jag glatt in i duschen o skyndade mig hem .
Då kom Sofia på direkten och mamma beställde pizza till oss tre !!

Eftersom det var junior VM igår, kortpogrammet åktes.. så passade vi på att spana in lagen på internet på en webcam sida.. haha, dock sög det eftersom det hackade sjukt mycket när man hade ljudet på .. haha, så vi stängde av ljudet o så ringde sofias mamma , som var i sweitz o kollade och så hade vi den riktiga musiken till åket ;) Men det låg lite efter, men what a fuck .. bättre än inget ! :D Både Spirit o Convivum åkte bra, inte grymt, men väldigt bra! dom ligger 6 o 8 eller något sådant.. idag är det långa pogrammet med, så det blir kika kika !

Sen blev det att göra sig iordning och jag och sofia blev sandy & sandy .. iställe för sandy o danny från Grease..
Sofia var den snälla sandy och jag blev rock sandy ;) Singstar o massa tjööt blev det med emellan allting !
Sen drog vi in till kungsbacka och satte oss på rumpan bar och tjötade med några gamla klasskamrater till mig ett tag.
Framåt timmmarna drog vi vidare till mingel, vilket sög för det var så sjukt lite folk igår .. efter ett tag gick vi tillbaka till rumpan och hämtade våra jackor och satte oss på vallys och käka pomfritt , gottit ! träffade några cpiga bandmedlemmar mm.. haha .

Kvällens:
Bästa drink - Sofias goda limedrink!
Snyggaste - Fanns nog fan ingen! haha
Bästa tjöt - "Ser ni honom där borta...? Jag har kissat på honom" hahahahahahhhaha !! Fan va du e skön ibland .
Jobbigaste - KYLAN !

Här slänger jag med några bilder ,hade dock inte med kameran under kvällens gång .















PUSS
Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0