Högskoleprovet mm .

för att samma högskoleprovet så gick det helt åt helvete.
Det  var verkligen inte lät , men inte as svårt heller , eller, det var svårt på ett konstigt sätt typ.  Det var väldigt jobbigt att sitta hela dagen med massa olika delar under tidspress, det var nog det västa. att inte hinna med allting ... man fick göra allting typ halvdant. Men men .. kan faktiskt tänka mig att göra det igen, för jag fick så fucking dåligt resultat så det är sjukt . Kan ju bara säga att för er som inte redan vet det så SUGER JAG PÅ ENGELSKA !! och nu har jag verkligen fått bevis också. HAHA

jaja, direkt efter det åkte jag hem till virre i sätila där jag spenderade kvällen och natten :)
Vi chillade, åt våfflor o chips, kolla matchen och lite film . Så himla skoj att ses var det vännen!
Vet ni? igår kväll sa jag till viktor, vi får inte glömma att ställa om till sommartid.. vi ba; det kommer vi ihåg.. så satte jag alarmet halv 9 på morgonen eftersom vi hade samling till match kvart över 10. Vaknar av alarmet.. och ser klockan på mobilen visa 09.30 !! :O PANIK!! 45 minuter till samling o jag befinner mig i sätila. slänger ihop mina saker o rusar utan att äta frulle eller någonting. svänger in förbi jobbet en snbbis o köper frukost o sen till samlingen.  Jag hann i tid ialla fall ! :) woohoo . haha .

Dubbelmöte mot utbynäs idag. Först spelade jag med a-laget, då blev det 4-1, gött jobb girls !! Dock sög jag o gjorde inget mål ,men en assist iaf .. alltid något . Sumpa 2 frilägen typ, dumma mig. Sen var jag så sjukt sugen på o spela mer o det såg Uffe, så jag fick vara med på b-lags matchen också, fast jag spelat ca 75 min med a-laget. Detta är HELT SJUKT !!!!!!!!!! lyssna här nu .......................................

18-1 HUR JÄVLA GRYMMA ÄR MAN DÅ ELLER? :D haha, eller hur dåliga är dom..? haha , men fan va bra vi var o jag la 6 eller 7 mål tror jag , alla frilägen nästan , så himla skoj var det o spela o det var så jävla gött att få träna på frilägen, för jag blir alltid så stresad, lätt roligaste matchen !

Men nu är jag däremot helt död ca 170 min speltid på en dag är rätt segt :p haha. + två tidiga mornar, sena kvällar o högskoleprovet bakom mig . det suger i kroppen ..

Mamma ropar,  glass och varm banan med choklad serveras nu.
Bye .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0