Kämpat!

Nu har jag kämpat större delen av morgonen med att få ihop min blogg ännu snyggare.
Hoppas jag lyckats :) Det var as svårt, för jag är inte så duktig på det och det finns
fortfarande vissa saker som ska ändras, tex. den svarta texten efter min bild.. där ska texten
vara grå om jag får till det hade jag tänkt . vill även ha en linje mellan menyn och själv inläggen
men det har jag ingen aning om hur man fixar, men det löser väl sig ;)

Nu har jag precis fikat med stratciella glass och kaffe, mums !

Måste ta mig i kragen nu och sätta mig och börja plugga inför högskoleprovet!
Det suger verkligen, men det är nästa helg, så måste lixom börja. Har ju inte
pluggat på snart ett år och även om jag gör det så kommer det gå åt helvete
men man kanske kan få något mer påäng här eller där iaf ;)

Uch vilket tråkigt väder det är idag.
Skönt att bara vara hemma hela dagen
och mysa tycker jag! :)

Jag har pratat med min "gamla" vän viktor en del på sistone och det är skit skoj!
Längtar tills vi ska ha våran viktor och annika dag! :)
Då ska vi ha så jävla skoj , det vet jag att vi har ;)



Kommentarer
Namn: virre

Sedär ja, din blogg är ju toksnygg nu! Den börjar nästan bli värdig dig, haha ;D Det tror pelle det att vi kommer ha det vrölkul, jag längtar som fan! Saknar dig, tihihi ^^

2009-03-16 @ 18:13:40
URL: http://haggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0