Kvällen

Kvällen spenderade jag hos Sofia
Massa popcorn, lättdryck och melodifestival!
Precis som det ska va ! De e gooa tiiider med henne!





Shit va rädda vi var att "snälla snälla" skulle vinna..
Hade hon gjort det , då hade det varit pinsamt för sverige
Den låten är så FRUKTANSVÄRT dålig och jag förstår inte
vad svenska folket har för smak egentligen?? :S
Det blir till att lära sig Opera nu .. HON och låten är GRYYMT BRA!
ÄLSKAR DEN !!

Äfter melodifestivalen började vi fixa min bloggis ..
det är lite krångligt, men hittade en jätte bra sida
www.designadinblogg.blogg.se
Där man får bra hjälp och tips från grunden till lite svårare ! :)

Vad tycker ni om min header då? cool blev den ändå?? :D
Hihi , så kul med förnyelse!

Nu blir det ett avsnitt av OTH och sen sovdags. 

Sweet kissing in the moonlight

Annika

Kommentarer
Namn: virre

Din blogg har blivit sjukt fräsch :)

2009-03-15 @ 23:14:50
URL: http://haggren.blogg.se/
Namn: annika

tycker du? :D taack, men imorgon ska jag pilla lite mer .. fortfarande mycket kvar ;)

2009-03-15 @ 23:27:10

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0