Mat!

Mätt och  belåten efter en äcklig korvstårganoff.
Jag hatar den maträtten, alltså, inte as äckligt..
men det smakar aldrig något när jag gör den :p haha
var duktig och både lagade mat och diskad idag ;)
För övrigt.. Vi har fortfrarande ingen diskmaskin :O
Dampade nyss lite på mamma och pappa för det.. haha !

Snart dags för träning , Box idag!
Ska bli skööj.. men jag har fått lite
träningsverk sen aerobicen igår i armarna
så det kommer bli extra jobbigt ikväll

Ska faktiskt ta tåget också!
Tro det eller ej..
Det var sjukt längesen jag tog tåget till
en träning, man blir så lat när man
alltid har bil ;)

Viktor, jag lovar att jag ska lägga ut en bild i mina träningsbrallor ;)
Den kommer nog senare ! haha !


Kommentarer
Namn: Sofia

men lilla gumman , jag vet de :) men om du kollar riktigt noga så är det grymt stor skillnad på antal människor som läst också !:)

2009-03-16 @ 18:43:27
URL: http://newlife.devote.se
Namn: virre

Asså, för MIG är det väl inte så viktigt, tror mest det är på allmänhetens begäran (A) ;D

2009-03-16 @ 18:56:11
URL: http://haggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0