Match & gym

Matchen igår gick as bra . Både för mig induviduellt och för laget.
Vi hade hela första halvlek o en del av andra, men tappade i slutet
o förlorade tyvärr med 4-2.. men jag gjorde mål iaf :D haha..
Och träningsmatch är en träningsmatch! men vi var bra ;)

Efter matchen låg jag och såg på en dålig film o käkade popcorn
somnade miljoner gånger framför tv :P haha

Nu ska jag alldeles strax åka till gymmet. ska gymma lite med emma idag! :) vi skulle gått på cirkelgym, men det var inställt, så blev gym istället. Efter det vette fan vad vi skahitta på, men leka ska vi göra iaf och sen jobbar vi tillsammans hela kvällen! :) mys dag ska det bli .

Än en dag skiner solen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0