Morgonen på sjukhuset!

Ja, det har verkligen vart en lång morgon!
Först och främst fick jag gå upp vid 1 inatt för
att hämta Anderas som inte kunde ta sig hem från en fest..
Snäll som man är gjorde jag det.. :O men fy vad jag var trött.
Somnade även halv 11 igår, vilket jag inte gjort.. på AS länge!
men det var jätte härligt!

Över till idag. Gick upp vid 8 tiden och åkte till kungsbackas
vårdcentral vid halv 9, skyndade mig att ta en drop in lapp och
trots jag var där tidigt så var jag nummer tio i kö, 6 nummer kvar..
Det gick jätte segt o när jag väl kom in måste man ju vänta ännu längre..
Dom hade ingen aning om vad det var, så dom fick kolla hjärtat, ett sånt
där hjärt test. Sen fick jag sätta mig någon annan stans o dom tog massa
blodprover o skit. och ÄNDÅ, visste dom inte vad det var.. haha ! :/
så vi får väl se om dom ringer o kommer på något :p

Direkt efter det skyndade jag mig till gymmet. Hade bestämt tid med
niklas halv 10 , klockan var 11 när jag åkte från sjukan.. :O
Stackarn satt o väntade.. haha .
Så vi gymmade, körde armar och bröst, OMG ! :O höll på o dö
o han bara garvade för att jag är så klen ;)
Men iaf , det var skoj att se honom , fast det kändes lite konstigt i början..

Nu är jag hemma igen efter en liten sväng på kungsmässan också.
Ska strax käka, göra mig iordning och åka till jobbet..
Kommer inte kunna göra något idag, mina armar är som SEMENT !:O haha!

och en sak till .. NJUT AV VÅR VÄDRET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0