Party!!

Nu har jag allt lite bråttom!! måste duscha, göra mig iordning, packa alla mina grejer o faktiskt ta TÅGET till jobbet idag, börjar kl . 11 - 18 ikväll. Jobbar med tobbe o sofiaa, gött gött, de blir nog kluns idag igen om vem som ska tvätta jalusinskåpen ! :O fy fan säger jag bara.. jag kommer vägra xD haha.

Efter jobbet ska jag hoppa på emmas cykel som står vid jobbet och cykla till innerstan, köpa med mig sallad, lämna cykeln och gå till Sofia (på jobbet) ska göra mig iordning as snabbt & så kommer de andra vid 7 tiden ,det är nääämligen tajm för...
HYDROFEST !! :D:D:D:D wiiiiie, haha, fan va sköj det ska bli med alla coolingar... !!

Igår kväll var en skön , men jävligt jobbig kväll. Sjukt mycket hade vi att göra, stod fan inte still en enda sekund , vi jobbade tills klockan var 12 , och då funakde det inte att sätta på o stänga av den ena datorn :O så vi kom inte från jobbet fören 10 över 12 :p haha ..


Vaknade med en jävla träningsverk i mina biceps.. undra varför ? xD

Slänger med en bild på min nya skinjacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0