R.I.P

Jag är så ledsen, mer kan jag inte säga.
Det är bara att försöka minnas det fina,
allt det som ni vart med om genom alla åren,
minnas honom som din pappa.


Jag är oerhört ledsen :( Men det finns inte så mycket att göra, även jag var föreberedd.. Men du ska veta att jag finns här för dig i alla lägen , som jag säkert sagt till dig minst 1000 gånger nu , men jag kan aldrig säga det för lite gånger gumman <3


Dagen som vart spenderade jag i sängen, soov, är så sjukligt trött . förstår inte vad det är med mig . åkte till kungsmässan o fika med Thorbjörnsson o växlade pengar till både danmark och london :) Sen åkte jag hemåt. På hemvägen ringde läkaren som jag var hos för 2 veckor.. han sa att mitt leverprov inte var så bra . Så jag måste åka in till sjukan igen och göra om det provet för att se om det ändrats.  segt :/

Nu ska jag åka till gymmet o gymma med maaalin , sen ska vi hem till mig och mysa ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0