Shlaaager !

Japp, ikväll är det dags för melodifestivalen, om den nu är sevärd..
Men har inte ens hört alla låtarna som ska spelas ikväll ,så det blir la skoj ;)
Ska hem till sofia om en stund.. ska bara äta god mat här hemma först ! :D

Idag kikade jag och mamma runt på kungsmässan rätt länge..
Har hittat lite grejer, men måste hålla i pengarna denna månaden..
Eftersom jag inte får semesterersättning eller så när jag var i thailand,
så får jag ingen lön dnena månaden, vilket menas att pengarna ska hålla till
nästa månad med. Självklart har jag mycket mycket mer pengar än så på ett annat
konto, men dom ska jag som sagt inte använda!
Denna månaden har det ändå gått lite mer pengar pga friskis o svettis kortet .

Men i alla fall. dagen var jätte mysig . vi myste runt och jag köpte en cool skin jacka från H&M
sen köpte jag ett par sådana där jazzbyxzor, fast mer löparbyxor som går till anklarna ..
As snygg röv får man i dom xD haha ! :D Det gillar vi .. eller andra iaf ;)
Vi tog även en fika och det blev kycklingröra baguetten, den är så hiiimla good! :D :D

jag är verkligen dålig på att fatta det här med hur man ändrar saker i bloggen ..
jag hade velat ha en annan text, går det ens? kan man sätta in bilder på annat sätt än
bara efter varanra?? haha, suger jag eller vadå? Någon som kan något får gärna hjälpa mig? :)

Idag känner jag mig snygg, för mitt hår är helt lockigt och jätte fint, bara för jag hade fläta igår !!:D
önskar att man alltid hade sådant hår ! :D

Kiss
Annika

Ska nog slänga upp en dagens sen tänkte jag ! :)

Kommentarer
Namn: virre

Allmänheten tycker Ankan ska slänga upp en bild på sig själv iförd de nyinköpta jazzbrallorna, om nu stjärten blir så go som det påstås ^^

2009-03-15 @ 23:12:41
URL: http://haggren.blogg.se/
Namn: Annika

haha, allmänheten antar jag är du ;);)

2009-03-15 @ 23:25:56

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0