Snacka om klen!

Gud vad skönt. Nu har jag hoppat i säng efter att ha duschat och ätit en banan. För en gångs skull orkade jag raka benen eftersom vi har en "bänk" i vår dusch.. annars hade jag nog aldrig orkat böja mig ner , för då hade jag fått kramp xD haha!!
Boxen var hur skoj som helst, men jääävlar vad jobbigt det är ! Kunde knappt röra mig när jag kom hem och jag är fortfarande helt skakig i mina händer, SNACKA OM KLEN! HAHAHA!! men men .. jag blir starkare så snart får ni passa er ;)
Vet ni en sjuk sak??? jag brukar itne svettas så himla mycket och så är det bara, men IDAG, shiiiiit, det droppade från mig o jag hade världen tuttsvett :O hahahah ! Och efter träningeen , när vi stretchade ljumskarna så var jag as vig o tänkte, ja får nog testa på spagaten nu när jag är så uppvärmd;helt sjukt, jag klarade att gå ner hela vägen :O vilket jag inte gjort på typ 2 år ! haha .. jag är grym ;)

kommer nog inte kunna ta mig upp ur sängen imorgon, så får nog ta och ringa någon som dom får komma hit med lyftkran och dra upp mig ;)


Från en sak till en helt annan! Jag använder nedladdningspogrammet Limewire eller vad det nu heter, och uppdaterede det precis till 5.1, men det suger verkligen! Kan inte ens ha på det när jag har på datorn och gör andra saker för att då hänger sig typ allting. när jag hade .. tror det var 4. någonting, då gick det hurbra som helst.. :S Va händer?
Är det någon som har något tips på något bra nedladdningspogramm som är enkelt för mig som inte är så grym med sån där teknisk skit? ;) haha !

Bara för det kan jag inte kolla OTH ikväll , det är sorgsamt :(



Gumman, jag är sjukt ledsen och du vet att jag finns här
för dig när du vill , dygnet runt. <3
Jag åker upp till dig bara du säger att du vill det och
jag gör vad som helst för dig nu .
Tycker så fruktansvärt synd om er, men tyvärr finns
det inte så mycket att göra.
Livet är orättvist och det är nu det kanske händer.
Men försök , bara försök njuta så länge ni kan
och så lovar jag att alltid finnas här för dig <3

Jag älskar dig i både roliga och tråkiga stunder <33


VIKTOR, HÄR KOMMER DIN EFTERLÄNGTADE BILD  .
- inte för att den blev så bra men äh ;) haha


Kommentarer
Namn: Moa

<3 du ær underbart

2009-03-17 @ 18:45:40

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0