Spex!

Kom nyss hem från en lokal i chalmers. Har varit på spex , f spexet med mamma och pappa! Det är min brors sektion, fast han var inte med iår, men vi ville kolla ändå, 3 rätters middag och en "teater" med sång , dans o massa fjantigt.. ! as kul var det ! :) Sånt ska jag lätt vara med i när jag börjat nere i lund :D haha!

Imorgon är det högskoleprovet hela dagen i lindälvs aulan.. wish me good luck ! :O
Det kommer gå åt helvete , för det är inte min grej .. men va fan .. jag gör det bara
för att göra det, sen får det gå som det går.

så jag borde verkligen lägga mig nu, kl är 24.00 och jag ska upp 7 för att göra ett 8 timmars långt prov med 5 olika delar, it suck!

Måste bara säga att jag köpt VÄRLDENS snyggaste pumps, jag är helt kär i dom, galet snygga! ett par vanliga pumps, svarta med två band över foten, som är typ nitar på, gryyyymt snygga !!! LOOOVE <3 Vi kom nog på idag att jag har gått o blivit rockbruden ;) haha .. o jag trivs med det ! :D haha  !

neej, nu ska jag sluta tjöta . godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0