Träning!

Oh yes, vilken underbar dag!!

Vaknar upp till solsken och 8 grader varmt.
Äter en god fruktost med mamma och pappa
och vi bara myser .

Åker till Inlag för att ta lag foto och enskilt foto,
värsta profisionellt var det ;) haha !
Sen tog jag och några andra som inte heller skulle
vara med på matchen en härlig promenad!
Solbrillorna och den nya skinjackan på , yes!

När jag kom hem från matchen lagade jag och mamma
ihop lite tacos, för att sedan bege oss till F&S .
Mamma vile inte gå själv på sitt pass, gympa bas,
så what a fuck , hängde med henne på det innan
mitt aerobic pass, perfekt uppvärmning ;) haha !
det var jag och gamlingarna xD
Aerobicen var grymt sköj o den kommer jag gå på mera!

Kom hem och gjorde lite te och goda mackor och ett äpple .
Nyttig har jag också blivit, höll mig faktiskt hela kvällen utan att
öppna chipspåsen.. fast, tog några nötter istället, men någonstans
måste man ju börja ;)
Satt och myste med mamma och pappa och såg på Beck .

Avslutade nyss kvällen med ett one tree hill avsnitt
och nu ska jag nanna , är jätte trött. 

Idag gjorde en väldigt liten sak mig väldigt glad.

sweet dreams

Annika



                                 

Kommentarer
Namn: Sofia

så kan du ju inte säga . vad gjorde dig glad + :D

2009-03-16 @ 00:45:29
URL: http://newlife.devote.se
Namn: annika

haha , en sak bara ;) hemligt :D

2009-03-16 @ 10:45:13

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0