Vårkänsla!

Hur underbart är det inte att vakna upp till solen?
Man blir så mycket piggare och gladare! :D
Och det är så skönt att få ta på sig vårjackorna och solbrillsen;)

Är ledig idag igen! Men antagligen åker jag till Karro om en stund.
Har ju fortfarande inte alla bilder sen thailand, så får ta och fixa det idag.

Träningsverken är faktskt inte så farlig,
trodde det skulle vara mycket värre..
Men det kommer väl imorgon ;) haha !

Nej , nu ska jag sätta mig och göra en grej på internet
som vi fick igår på träningen.
Det är någon slags mental träning tror jag det var.
Det är sjukt bra tycker jag att vi håller på även med
sånt och inte bara det som handlar om planen .. :)

Ha en underbar dag allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0