Världens smarrigaste kladdkaka!

Vaknar upp till solsken än en dag! Det är ju så underbart med våren. Alla blir mycket gladare och snällare mot varandra, vårjackorna och de snygga vårkläderna kryper ut ur garderoben :) I LOVE IT <3

Idag har jag spenderat dagen med min älskade bror Thomas :)
Åkte in till honom vid 11 tiden imorse och så gick vi till affären o köpte
lite mums o sen satte jag mig med högskoleprovet och han bakade en
AS god kladdkaka, jätte smarrig! :D Sen hjälpte han mig en del med matte
delen, men det är sjukt svårt xD haha.. får väl se hur detta går ;)

Vi bokade även boende i london, ska bo på ett vandrarhem i en sovsal,
kanske inte det bästa men det duger! vi kommer ändå inte vara där
så mycket :p Den resan kommer bli så himla skoj ! läääääängtar!

Nu lagar jag mat till mamma o mig, pappa är hos farmor o farfar.
Potatismos & korv blir det :)

Sen blir det träningsmatch mot Fjärås idag, ska bli sköööj !
Alltid kul med lite matchträning! :)

See you lather .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0