WOW WOW WOW !!

Haha, fan vilken kväll! Älskar dom på mitt jobb för dom är fan helt sjuka i huvudet :D
hahah , vi har alltid så skoj ;) Det började med jobb 11.-18, sen cyklade jag ner till innerstaden o skulle beställa sallad från Garlic.. Jag hade verkligen vart sugen på sallad i typ 3 dagar så kommer jag dit och dom har stängt ! :O då blir jag arg . Drar mig till Emma och vi gör oss iordning lite snabbt, skyndar oss att hämta min thaimat och går sen till Sofia, där alla redan är!

Förfesten blir faktiskt skoj , danslektioner, jag har aldrig... , välta glas och folk som ramlar xD haha .
Vid 11 tiden drar vi oss ner mot Esters och jag kommer in :D haha, utan o behöva visa leegg.. oohhh ;)
Tar ett bord och dricker o dricker.. haha, massa tjöt o massa dans !

Träffade min brors gamla kompisar, även som jag känner, så var med dem hela kvällen o tjöta.

Hur som helst så blev det en lyckad kväll ,men kanske lite mycket dricka för min del.. stapplar hemåt vid 2 tiden och i anneberg hittar sebbe mig, så jag fick sjuts, gött ! :D vinglar in till sängen o somnar på stört , vaknade upp i morse med huvudvärk, uch !


Nu ska jag gå ut i solen en stund och sen blir det att jobba hela kvällen.. tråk. :(





Kommentarer
Namn: virre

Så, nu är den här helgen över.. nu får du snart planera in lite viktor-tid också ^^

2009-03-23 @ 00:24:23
URL: http://haggren.blogg.se/
Namn: Annika

hihi, i know darling :)

hum.. denna helgen blir svår, eller.. har egenltigen inte mkt, men fredag måste jag ta det as lungt, högskoleprov hela lördagen. o på lördag kvällen har jag inget , men kan inte göra något direkt, för vi har match på söndagen :O haha .. men vi hittar tid , promiss !

2009-03-23 @ 00:35:01

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0