Ännu en helg som sprunigt förbi .

Ja, nu är denna långhelgen slut igen... fast dock har det inte vart så mkt helg för mig eftersom jag jobbade både fredag och lördag. Men det är så härligt att alla andra är lediga och det har varit jätte mycket att göra på jobbet, vilket e grymt !

I fredags jobbade jag som sagt 8-16 med Sofia älsk. Sen drog vi och dansade på danspasset .. snacka om att det var våra krogen mooves ;D haha .. Sen åkte jag direkt till Camilla och bara mös. Åt en god middag och eftätt med tee och sen såg vi på film . MYSMYS <3 Trevligt att ha börjat umgås med henne igen :)

I lördags spenderade jag dagen med att åka ända till himledalen (ullared) och spela match med b-laget. som dock gick skit! Jag gjorde i och för sig ett mål, men hade typ 3 stolpe , 2 ribb, och några mållinjerullare.. fan säger jag bara! jag var grmy igår , men hur svårt ska det vara o träffa det jävla målet?? Aja .. Direkt efter matchen drog jag till jobbet och där väntade bästa fia! Fan vilken grym kväll vi hade ! haha :D vi är bäst och vi måste ha stängt grymt, tyckte vi iaf ;) haha .. Sen fortsatte natten på ester/mingel där vi träffade massa trevligt folk ! :)

Idag har jag också bara spelat match . Hade bortamatch mot  falkenberg.. och ah, ännu en förlust . .. 2-1 .. Och här kom målet , av mig bara 2 min in i matchen då jag brakar loss ett skott , snyggt annika !
Sen fick vi byta målvakt, hon blev skadad.. o vi fick helt enkelt oturen med oss .. :( tyvärr. Var verkligen surt att åka därifrån för det var inte riktigt rättvist.. men det är väl så man alltid säger när man förlorar ;) haha!


Neee, nu e det dags för mat!!
Magen kurrrar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0