Dåligt av mig!

Uch vad det är dåligt bloggnade från min sida..
men jag har verkligen inte haft tid!
Det har varit jobb, kurs i 2 dagar, träningar, matcher , gym.

Har inte hunnit med så mycket annat.. Allting flyter på riktigt bra.
Förutom att jag har fått någon jävla skit i mina ben som gör så fruktansvärt ont
så det inte är sant. på utsidan smalbenen . Ska till vår fotbollsläkare på måndag
och kolla upp det. men innan det är det ju match på söndag igen. Hoppas hoppas
jag håller hela matchen.. men va fan , BIT IHOP som uffe säger. 

I helgen blir det mkt jobb så kommer inte hinna med så mycket annat .
Blir kanske utgång imon kväll, beror på om bror kommer hem eller inte, för då
stannar jag hemma med honom och myser :) <3

Vi får se hur hälgen ter sig .

Imon blir det gym igen för att få lite muuushles :D


Kiss and Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0