DET KLIAR !

OMG vad det kliar i mina fingrar !! vill shoppa shoppa shoppa!!
Har precis kommit hem från kungsmässan , där jag fikade med min vän louise! :)
Sen gick vi runt och kikade lite och det fanns så sjukt mycket snygga saker så jag dör!!
Men jag höll fingrarna i styr och köpte bara en kjol och en ögonbrynspenna!
Ska ju till göteborg imorgon och då ska jag fan spendera! ;) Det e jag värd!

HITTADE MIN DRÖMKLÄNNING IGÅR !! FAN VA DEN E FIN!

Den e typ champangefärgad.. oh, jag bara älskar den!!
Ska ha den på sofias student och studentfest hade jag tänkt! kommer bli super!
Måste bara bestämma storlek, denna var nämligen aningen stor vid brösten.. jag har ju itne så stora tyvärr xD haha!
Märket är vila för er som vill veta! Den finns bla. på nelly.com

Som sagt så kom jag precis hem från stan. Nu sitter jag o degar och ska strax äta lite. Sen blir det step 2  på friskis och efter det ska jag hämta upp MOA !!! Wiiie! som jag har längtat efter henne ! Det var tok för längesen vi sågs !:O Så ska bli jätte mysigt att få ha henne för mig själv tills imon kväll! :) <3

Dagens outfit:





                                                  MIN SKÖNHET











                                  nyshoppade saker! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0