Eurovision Song Contest

Råkade somna en stund förut, var helt slut.

Glömde ju berätta om igår för er!
Jobbade fårn 11-18, en sjukt seg dag! Sen åkte jag hem och fick gott grillat serverat, mums! Därefter gjorde jag mig iordning lite fort och hoppade på tåget till kungsbacka.  Åkte hem till milla för att ha lite filmkväll. Var milla, 2 av hennes kompisar, daniel (millas pojkvän) och hans 2 kompisar. Riktigt skoj hade vi. Filmen blev step brothers, haha, en sjuk film som man garvade i hela tiden! Vid midnatt kom sofia upp , hon hade jobbaqt till 12 nämligen. Vi drog ganska snart iväg in till stan och drog en sväng till mingel . Som inte alls var skoj, ganska lite folk o vi var la inte så pepp :p Sen ringde fias syster och vi drog med matte och åkte in till göteborg för att hämta henne .
Så det blev en händelserik kväll , mysig och rolig . Oh, jag är så glad att jag och sofia har kommit så nära varandra igen!! lovley, hon e bäst <3

På måndag har hon balen och jag kan inte kolla.. BAJS :(
Sen nästa onsdag tar hon studenten!! Det kommer bli så skoj!
ska med på studentfesten ! wiie ! :D:D Det är nästan som att ta studenten igen för mig ;)



Ne, Nu ska jag se klart omröstningen på eurovision och sen hoppa i säng. Öppnar ju imorgon bitti på jobbet.
Har en uber myskväll i mitt rosa plychsett. Pizza, godis och flädersaft!
Har klart några favoriter, typ malta, island, tyskland och självklart sverige!




                    Ser ni alla fräknar jag fått i vårvärmen?


Kommentarer
Namn: Sofia

säger detsamma ! det är fan BÄST nu !!!!!! :D

asså kan du inte kolla imorgon :( tråkigt. jobbar du ?:)

stressigaste dagen kommer de bli :|





2009-05-17 @ 10:43:00
URL: http://synchroskater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0