Godnatt

Dags att sovaa. Har vart en lång dag.
Öppnade tidigt imose och sen åkte jag och köpte presenter till pappa efter jobbet. Åkte direkt till gymmet och spenderade nog över 2 timmar där , massa kul folk att prata med , självklart hård träning och goo bastu och dusch!
Sen drog jag och hjälpte mamma att handla och sen åkte vi och köpte med oss pizza hem
Thomas, min käre bror var hemma, wiie ! :) åt gott, kollade tv, och nu har vi precis sett klart "my best friend´s girl" , helt okej film rätt rolig men ändå inte jätte bra.

Nu e jag dötrött. ska sova. Blir väl en lång dag imorgon ocskå.
Städning inför kalas och jobb hela kvällen .. :/

Kiss and Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0