Göteborgsvarvet!

Blev en härlig förmiddag i slottskogen med massa folk och hejande!
Mamma, pappa, jag och min moster åkte in för att heja på min bror och faster.
Min kusin Camilla, hennes man och deras två barn Ellen och Adam kom också in!
Det är nog de sötaste barnen, så söööööööööta så man dör!! speciellt lilla ellen.
En liten rötott :)

Vi tog fram picknikkorgen och bara väntade på att dom skulle närma sig mål .
Thomas (min bror) kom in på 1.35!!! :O DET ÄR GRYMT BRA !! min morbror kom strax därefter och min faster på dryga 2 timmar. Träffade även viktors föräldrar som satt precis brevid oss. Dom e sååå goa o söta ! dom ba; vi saknar ju dig Annika. Du måste komma och hälsa på oss snart igen. hihi, så vi hejjade massa på viktor när han sprang imål, den godingen!

Sen drog jag hem och somnade på direkten framför tv:n




(någon som ser att jag slingat mitt hår? Bruna och kopparröda slingor.
Syns inte så mycket framifrån, men ändå stor skillnad)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0