Kvällen .

Har haft en jätte mysig kväll med lena på jobbet.
Vi bara garvar hela tiden. hon e SÅÅÅÅ Goo !! :)

Idag har jag vart riktigt duktig tycker jag. Bakade kladdkaka, klippte gräset, läste, fixade ögonbryn & rakade benen och målade naglarna !! :) Solade lite också .. fast blev inte så länge, men fick ändå massa färg i ansiktet ;);)



I MORGON , om man nu kan säga så (onsdag) är det min älsklings student !!
Fan va skoj hon ska få !! jag ska verkligen göra allt för att hon ska få världens bästa dag!! Den dagen förra året var en av de bästa i mitt liv iaf ... och hon kommer också att få det underbart, det vet jag !!
Det ska bli så himla roligt att få följa med ut på kvällen och dela glädjen med alla studenter! Kommer bli en GRYM dag !


Här är en bild från min student! :) Miss that day .



                                                 Glädje



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0