Moa på besök!

Nu har moa åkt hem efter alltför kort tid här ;) hihi
Det var jätte mysigt igår kväll då vi åt tacos och sen bara satt och snacka om allting i över 2 timmar .
Har missat så mycket saker så behövde verkigen prata om allting , så att jag blev uppdaterad ;D hihi :)

Idag gick vi upp runt 9, åt frukost och gjorde oss iordning för stan.
Äntligen shopping !!
Jag hitta finely ett par ljusa jeansshorts från Zara, ett "seglarlinne" från Cubus , ett grönt linne från h&m, en as söt klänning från h&m och parfymen som jag kollat på allt för länge fick jag även inhandlat!! den nya D K N Y (fresh blossom)

Nu sitter jag här och väntar på att sofia ska klippt klart tobbe ;)
Sofia är ORANGEHÅRIG nu , haha, låter as knäppt, men det såg jätte fint ut !! så nu e jag nyfiken att få komma hem till henne och se hur fint det blev !! Sen blir det film och myskväll . Vi ska äntligen se Australia, som vi ännu inte lyckats se. får se om vi orkar hålla oss vakna i deras biosalong !






Kommentarer
Namn: Moa

hahaha fan vilken ful bild :P ,

det var roligt att träffa di igen:) de får vi göra om snart:)

2009-05-28 @ 09:15:59

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0