Scoones, mums!

Jag är verklkgien urusel på att updatera min blogg just nu, fy på mig!
Men jag har haft så mycket att göra den sista tiden och knappt vart hemma något.

Igår var jag med sofia på hennes skola och hon fixade mitt hår, har massa bruna och kopparröda slingor i det nu , jätte fint faktiskt! :) Sen stannade jag med henne på eftermiddan, då dom skulle göra brudupsättning med sljöja och hela skiten :D Kände mig as fint, bara mannen och klänningen som saknades, haha!

Var även hos vår "läkare" i fotbollen igår. har ju haft så mycket småskador redan denna sesången. Men inget var något farigt, så nu har jag fått träningspogramm för ljumsken och ryggen också .. , hoppas det fixar sig snart! :)

Idag har varit en riktig slappdag! Har verkligen vilat upp mig. har varit så himla trött de senaste dagarna så sov ända till 11 !!! imorse :O Ovanligt för o vara mig!! Sen åt jag en god frukost, diskade, hängde ut tvätten, bakade scones, bakade toscakaka , låg och läste på altanen, städade lite i mitt rum och ahh.. tog det jävligt lungt så att säga!! så himla härligt !

Nu ska jag börja med maten. blir bara bacon och makaroner idag, för varken mamma eller pappa ska äta , så tänkte bara göra något lätt till mig innan träningen !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0