Sofias Student!

Sofias student var verkligen jätte rolig! och jag hoppas att hon hade det underbart hela dagen, vilket jag tror ..
Kvällen blev dock sådär.. gamleport var ju inte direkt favoriten. bråk, stöld mm .. tråkigt när det blir så .

Kan berätta mer någon dag om hennes student och hur hela dagen var .

Nu ska jag åka ohc köpa mors dag present och sen åka och jobba..

Gud vilket härligt väder vi fått göteborg!! Har legat ute i solen lite idag och det verkligen steker på en.
Blir antagligen ett dopp i havet för mig på söndag om jag inte är för mesig . Åker till vårt sommar ställe i vallda imorgon direkt efter jobbet och stannar tills vi har match på söndag kväll :)

Trevlig helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0