Sommarvärme!

Gud vilket härligt väder det har vart denna helgen!!
synd bara att jag jobbade i fredags och lördags .. men det tog jag igen idag:) Igår efter mitt jobb hämtade mamma upp mig och vi åkte till vallda - Smarholmen där vi har ett sommarhus (pappa och hans syskon) + att alla våra husvagnar står där, som en minicamping hlet enkelt!:) Min kusin niklas och hans tjej var där + min faster då och hennes man .. Vi grillade och åt en mycket god middag och eftätten blev självklart jordgubbar med grädde !! :)
Sedan njöt vi en stund i kvällssolen med en god drink och lite nötter! :)

Idag gick vi upp rätt tidigt och käkade frukost med varma frallor . jag gav presenter till mamma som var från mig och mina bröder och vi bara myste.  Sedan låg vi och stekte hela dagen vid huset, och plockade ogräs, mindre kul .. Kände verkligen att jag fick hur mycket färg som helst idag!:) Min mage e redan sjukt brun igen. Tacka thailand för detta!!
Sen gick vi ner till havet och tog vårt första dopp !! :D fy fan va kallt det var, men va fan.. det var redan sent iår tyckte jag för doppet, så det var dags kände jag ...

Sen åkte jag och spelade match . hemma på tingbersvallen mot åsa . Vi vann med 1-0 och jag gjorde målet efter bara några minuter , precis som i förra matchen :p ! jag e på gggggg nu, fan va gött det känns !! :)
Tyvärr dampade min fot igen i ett motlägg o jag fick gå av planen för det gjorde så jävla ont , så fick inte spela mer :(:(
Hatar att foten/ledbandet ska dras ut hela jävla tiden. och tejpningarna håller ju inte en hel match, de suuuger !!

Hoppas det blir en underbar dag imon med !! ska i o för sig fixa i trädgården , kliippa gräs o skit .. bbläääää, men men .. sol sol, man får njuta så länge den är . på onsdag ska det ju bli sämre väder igen :(

Här kommer några sköna bilder från sofias student!! Ni kan ju se själva hur vi shaaakade loss ;)











By the way. Jag har namsdag idag.. AnnikaElinPernillaGustafsson

Kommentarer
Namn: Fisen

grattis hjärtat :D <3

2009-05-31 @ 23:36:38
URL: http://synchroskater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0