Taggad för utgång!!

Jag känner mig jävligt duktig idag!
Tidigt imorse åkte jag och gymmade mitt pogramm som jag fått,
sen drog jag hem, bakade rabarberpaj, tvättade, plockade maskrosor,
städade toaletterna mm .. bara för jag kände för det :P

Har även suttit en stund på altanen och läst min kära så länge vi båda andas boken.
Den 4 och sista twilight , denna är sjukt bra!!
Dock var det inte så varmt på altanen idag.. blåser ju jätte kallt :/
men men, här ska man inte klaga när sommaren smyger sig på .

Nu väntar jag på sofia . Blir utgång i göteborg ikväll..
Vi vette fan vart vi ska bara.
Antingen blir det förfest hos malin eller i göteborg hos jocke, på deras hotell ..
eller bara härhemma. vi får se..
det kommer vara as mkt folk på trädgårn ikväll ,David Guetta spelar där, men vi har inga
biljetter och köp vid ingång var tydligen 250 kr ! Ovärt.

men nu kom fialia , byye

Kiss and Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0