Te och fralla

ah, nu har jag fikat med mitt underbara tee och en god fralla!!!
redan 3 koppen te för idag, snacka om att jag älskar det!!

Förut var jag på gymmet o pumpa lite, vill se resultat snart nu !!
Ska strax åka till jobbet också.. kan j inte säga att jag jobbar med favoriten ivkäll.. :/

Nu ska min balklänning bli använd iår också !!
Julia ska få låna den och jag vet att hon kommer bli grymt fin i den. Det är så bra att vi typ har exakt samma kroppsstorlek o sånt. :) Kul att den lkommer till användning igen tycker jag! än att det bara är i garderoben och samlar damm.


Grattis till Linda som fyller 20 idag!!
:D:D På lördag ska hon ha middag o självklart jobbar jag :/ BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD IBLAND.. jag tror jag har missat 4 födelsedagsmiddagar detta året! ( REDAN) för att jag alltid jobbar helg :( hade ju egentligen kunnat byta.. men sofia o jag jobbar ihop o vi har sett fram emot det båda två!! så kan lixom inte denna gågen.. :(
synd, men får se, kanske drar in till göteborg eller ngåot efter . eller kba, beror på vart dom ska!

Hoppas på utgång på fredag, eller hur fia ;);)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0