Valborg!

Äntligen är våren verkligen här och 1 maj har rullat in.
Gud vad härligt, nu kan man verkligen ta bort vinterjackan och de tjocka stövlarna .. Det är så härligt att sitta på alltanen i solen och fika med en kaffe och kaka! :)

Igår var en härlig dag.
Tog cykeln till jobbet och hoppade in för lena mellan 12 - 17.
Tycker jag är duktig som cyklade igår, inte så skoj , men motion iaf ! :)
Sen var det bara att göra sig iordning och så tog jag tåget till Karro.
Vi satte igång grillningen och jessica blev grillmästaren ;)
Så sjukt härlig kväll. Vi satt ute på karros altan vi fyra hela kvällen och bara
tjötade fram till klockan 12. Det var så mysigt. Det måste man verkligen göra
mer kvällar i sommaren. som tur är så har ju sommaren knappt börjat än :)
Efter lite tjöt fick jag sjuts hem.. haha! dom körde från kungsbacka bara för att hämta mig ;)
Snälla pojkar det där! Sjukt skönt , jag var vekrligen inte sugen på tåget nämligen :p

Inatt hände en konstig grej också.. eller .. konstig o konstig.
Jag vaknade mitt i natten och satte mig upp och slog ögat rätt i
min fönsterbräda.. och jag började störtlipa för mig sälv ! hahaha!
jag var ju knappt vaken, och sen bara jag somnade igen:p
När jag kom upp till frukosten frågade mamma och dom om jag hade fått en finne som
svullnat ovanför ögat och då kom jag ihåg.. haah ! nu e det helt svullet och rött där . typiskt mig.

Är en tråkig dag idag.. vad ska man göra när man ska se på match kl 3 och börjar jobbet kl 4, det finns ju inget direkt man kan hitta på innan :p ska antagligen med fia till ikea nu en stund och så :) Ska bli grymt på jobbet ikväll med emmis.

Jag kommer nog inte kunna åka eftersesång med team boomerang.. eftersom det krockar så himla mycke tmed fotbollen och jobbet. Jag kan verkligen offra fotbollen i höst, när själva issesången börjar och så.. men nu känner jag att jag inte vill det, fast samtidigt vill jag.. :/:( och jag hade nog verkligen vleat åka i höst.. och kämpa som fan för att kanske kunna få en plats . Men helen säger ju att det knappt är någon idé .. så ah.. jag vet itne :(
Livet är inte lätt ibland när man måste preoritera saker man älskar .



Kiss and Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0