Fixat hela dagen

Vaknade med lite huvudvärk, men med några goda mackor och en kopp te blev det bättre!

Idag har jag hållt på att fixa i mitt rum hela dagen!! Har packat upp alla mina flyttlådor, sorterat, slängt och skänt saker och ställt upp en hel del gamla grejer på vinden!! Har vart på jysk, freeport, ikea, öb, rusta o chili. köpte jätte fina kuddar ddärifrån som passar perfekt, skas bara köpa en till. Har även köpt en byrå , massa ljus, överkast, förvaringslådor mm .. så nu sitter jag i mina gooa fotölj här i rummet och bara myser. ska strax sätta på en film

Funderingar över byrån: Tror den inte kommer bli fin kom jag på, för den är av ek och resten av mina möbler är vita.. fan .. aja, får se om det blir fint, hoppas hoppas !!


man kan ha den med öppen eller stängd spegel, ganska käckt tror jag ! :)
så det är denna jag köpt, men jag funderar på denna istället. .


eller denna med bara 3 lådor..



vad tycker ni?? :)
Imorgon ska gardinstången och stjärnan upp också, det kommer bli såå GREAT :D:D Love my neew room!!
önskar att jag hade en egen lägenhet nu och att detta var mitt och älsklingens sovrum ;)

Puss på er, nu ska jag se på en film .

Kommentarer
Namn: angelica

den vita :)

2009-11-29 @ 23:50:54

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0