Jag är arg.

Jag gillar inte fester .. speciellt inte fester som man har själv , eller hos kompisar där man har sina saker!! :O haha.. Först och främst blev mitt vin snott, fuck them . Sen idag, 3 dagar senare när jag skulle sminka mig.. har gått osminkad, söndag o måndag, så är min foundation borta!! ?? DEN ÄR INTE BILLIG ERA JÄVLAR ... Då säger sofie att dom hittade en handduk i deras badrum var helt nerkletad med bara foundation från i lördags..Det var min.. :( fia och jag sminakde oss där inne .. så råkade nog glömma den där på en hylla, men va fan, den stod på en hylla, inte ens i närheten typ av att kunna dra ner den?? FAN FAN FAN. Visst lite mit eget fel var det , men jag va rju också full, kan ju inte tänka på allt .. :( Det är bara så jävla störande hur folk beter sig?? Snor saker, välter ner saker utan att säga till, man kan väl ha lite stolthet i sig iaf? Det är la inte hela välden att stå för vad man gjort? Okej, nu menar jag inte just med detta, utan i störta almänhet. folk är så fega .


Måste gå ner på "stan" här i helsingborg och köpa ny foundation, it sucks. den var typ helt ny och att lägga pengar som jag kanske skulle få lägga om ett halvår nu istället är inte roligt.

Kommentarer
Namn: Thomas

Håller med dig! Har man blivit bjuden till någons hem måste man ju kunna visa lite respekt för den som bor där! Folk har för lite respekt för andra människor nu för tiden (haha vad gammal jag lät nu).

2009-11-03 @ 22:33:12
Namn: Annika

Ah, men det stämmer så jäkla bra!!

Ses snart ? !!

2009-11-04 @ 14:53:57

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0