Lägga ner?

Jag funderar på att lägga ner min blogg.. jag startade ju den för att skriva av mig,ofta när jag var ledsen eller deprimerad eller liknande .. Men nu är jag så oerhört glad och lycklig så jag vet aldrig vad jag ska skriva om längre, det är därför det sällan blir något skrivet här nu för tiden...

Allt känns bra, kärleken, vännerna, jobbbet, fotbollen, livet helt enkelt :) jag har inget att klaga på ..

ah, jag får se helt enkelt. . den kanske får finnas kvar, bara att det blir färre inlägg.


Nu har jag iaf vart duktig och krattat massa löv, eftersom vi har häckar runt HELA vår tomt, blir det sjukt mycket löv, så det såg förjävligt ut så jag gick ut och var lite duktig. Nu tänkte jag åka till Chilli i kållered för att köpa coctailglas och sen gå en stund på ikea för att få ideer och hitta saker till mitt rum . :)

På lördag ska vi tapetsera ! :D WEEHOOO !!
hoppas nu det blir klart i helgen. pappa trodde att vi kanske hade en rulle för lite av fondväggen, men hoppas inte det :( då tar det yttligare en vecka :(

see ya .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0