Övernattning på en ö!

I lördags efter mitt jobb åkte jag och johan ut till Brännö, ah en ö i göteborgs skärgård! det tog väl 20 minuter med båten och sen kom vi fram till ön. Det är på brännö johan är uppvuxen och han har bott där nästan hela sitt liv! Det var kul att få komm ut och se hur dom hade det och så. Så vi gick till huset, ett mysigt hus. Vi blev bjudna på god mat av johans mamma. Sen blev det film från när johan var liten, hihi, så himla gullig var han min plutt ! :) hihi .. och sen blev det fika och kortspel nästan hela kvällen med johans mamma (sia), hennes "pojkvän" anders, mormor och morfar och johans syster! Jätte mysigt verkligen !

Sen vid 23.00 på kvällen så drog jag och johan på oss tjooooocka kläder, startade flakmoppen och tog en runda på ön. Han visade mig allt som var något , bla . Värdshus, brännö brygga (Dans på brännö serenad), brandstation, skola, hus han vart med o byggt, hav , får.. haha, nej men massa myigt!!

Det var verkligen jätte härligt att vara där ute, man var verkligen sig själv och kände att ingen brydde vad du hade på dig eller hur du såg ut, så himla skönt!! och det var såååå mysigt, jag gillar det jätte mycket!! man fick lixom en feel good feeling !

På söndagagen så vaknade vi till sias gormorgonsång och det serverades frukost. Efter det fick dom för sig att gå ner och BADA!!!! i havet. fy fan va kallt, tror det var 5 grader, vi hade med termometer... så johan, sia och anders hoppade i plurret medans jag var åskådare ;).. sen blev det ännu mera film på när johan var liten och sen tog vi halv 2 båten in till stan igen och åt middag hos johans moster! :)


Sen åkte jag till jobbet och efter jbobet vid 24.00 så åkte jag och älsklingen ner till helsingborg. Så nu ligger jag här och bara tar det lungt medan han är i skolan och kämpar på!! jag sov verkligen ut idag för jag har sovit så himla lite och dåligt den sista tiden så det var jätte skönt !!
det är ju pissväder utanför fönsteret också , så tänker absolut inte gå ut idag, om vi inte måste handla.. :/:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0