Röda rosor!

Nu kan jag äntligen tala om min lilla hemlis som jag hade.. hihi .

Johan och jag hade 3 månader idag, det är ju inte direkt speciellt, men jag älskar att hitta på små roliga grejer på sådanna dagar och eftersom vi inte kunde vara tillsammans, så "gjorde" jag blomsterbud till honom. Snacka om att han blev chockad :D Så vid 4 tiden ringde det på dörren, henne öppnade och sa att blommorna var till honom. först fattade han ingenting, men efter en liten stund kom han på att det var den 18 och att dom var från mig ;)
sorry babe, det var ingen ny beundrare ;) hahaha!

Det verkade som att du blev jätte glad & jag hoppas verkligen att du blev det. Det var första gången jag gjorde något sånt för någon men jag älskar att göra mina nära och kära glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0